login Zaloguj
- prostota obsługi
- wysoka jakość
- niska cena
program do telemarketingu - inCC
program dla CallCenter

Funkcje naszego CRM dla telemarketingu

Niektóre z możliwości naszego systemu:
  • Łatwy import baz klientów z plików Excel lub wprowadzanie ręczne
  • Eksport wyników kampanii telemarketingowych do plików Excel
  • Nagrywanie rozmów - możliwość pobrania nagrań MP3 na dysk Twojego komputera
  • Wysyłanie e-maili - wysyłanie wiadomości do klienta jednym kliknięciem myszki. Możliwość wizualnego komponowania szablonów wiadomości
  • Powiadomienia e-mail - możesz otrzymywać powiadomienia o każdej sprzedaży na swoją skrzynkę pocztową
  • Porównanie wydajności pracowników - wskaźniki wydajności (skuteczność, produktywność, sukcesy/godzinę i inne)
  • Power Dialing - automatyczne nawiązywanie kolejnych połączeń
  • Click to Call - inicjowanie połączeń z klientem po kliknięciu w przycisk
  • Wybór kontaktów - automatyczny lub manualny
  • Wirtualny coaching - ocena rozmów i przekazywanie porad do pracowników. Wyjątkowo praktyczna funkcja pozwalająca zwiększyć skuteczność Twoich pracowników
  • Statusy pracowników - zliczanie czasów pracy, przerw, szkoleń
  • Tablica wyników telemarketerów - przydatna do wyświetlenia na ogólnodostępnym ekranie
  • Tworzenie własnych klasyfikatorów/wyników rozmów
  • Tworzenie własnych formularzy wypełnianych przez pracownika
  • Kalendarz z przypomnieniami o zaplanowanych kontaktach
  • Pełna historia kontaktów w jednym miejscu
  • Raportowanie postępów kampanii + podgląd przewidywanego czasu ich zakończenia
  • Kontrola czasu pracy oraz skuteczności poszczególnych agentów
  • Monitoring bieżących działań pracowników
  • Wysyłanie wiadomości między pracownikami
  • Bezpieczny dostęp do danych z dowolnego miejsca
Pozostałe cechy:
  • Brak konieczności instalacji oraz prostota obsługi
  • Najtańsze połączenia VoIP - dowolny operator lub Twoja centrala telefoniczna - np. GSM
  • Zarządzanie pracownikami - opcja grupowania pracowników w zespoły
  • Przydzielanie pracownikom dostępu do wybranych funkcji
  • Dodawanie/edycja/usuwanie poszczególnych kontaktów
  • Definiowanie kampanii z możliwością przypisania do niej wybranych pracowników/zespołów, list kontaktów, formularzy
  • Gotowe formularze dla danych zbieranych podczas kampanii, tworzenie własnych formularzy
  • Automatyczne losowanie rekordów w obrębie obsługiwanej kampanii
  • i wiele innych...